نتیجه و ویدیو خلاصه بازی دورتموند و پاریس سن ژرمن| پایان رویای پاریسی امباپه ورود آقایان به بازی پرسپولیس و سپاهان ممنوع شد| حکم غیر منتظره درباره تخلفات اخیر پخش زنده بازی پاری سن‌ژرمن و دورتمند (۱۸ اردیبهشت) + تماشای آنلاین همه چیز درباره برکناری سرآسیایی از سایپا انفجار در خط دفاع استقلال| دو غایب روی دست نکو پشت پرده صادرنشدن کارت سرپرستی آتیلا حجازی چیست؟ رفتار جنجالی شهربانو منصوریان مقابل وزیر ورزش + ویدیو دردسر بروکس و احتمال بازگشت تیلور تاریخ و ساعت بازی رئال مادرید و بایرن مونیخ در لیگ قهرمانان | رئال به دنبال جاودانگی مجرد غایب بعدی تیم ملی والیبال در لیگ ملت‌ها تاج: حضور بانوان در ورزشگاه‌ها باید ضابطه‌مند باشد دبیر: زور بزنیم در المپیک یک طلا بگیریم استقلال و پرسپولیس آسیایی شدند ادامه حاشیه‌سازی حامدی‌فر | از مصدوم‌کردن یامگا تا درگیری فیزیکی با رضایی نکونام: کوپال ناظمی دونده و عالی بود| یک اشتباه بچگانه کار دست ما داد نتیجه و ویدیو خلاصه بازی منچستریونایتد و پالاس| فاجعه تن‌هاخ و رفقا! تاریخ و ساعت بازی پاریسن‌ژرمن و دورتمند در دور برگشت نیمه‌نهایی لیگ قهرمانان | ام‌باپه به فینال می‌رسد؟ جدول لیگ برتر ایران پس از پایان هفته بیست و ششم (۱۷ اردیبهشت) | نکونام صدر را به پرسپولیس نمی‌دهد نتیجه بازی استقلال و ذوب‌آهن+ ویدیو گل‌ها(۱۷ اردیبهشت ۱۴۰۳)| واویلا از بلانکو
سرخط خبرها

۷ بازیکن چپ پا در استقلال | میلاد زکی‌پور نوای جدایی سر داد

  • کد خبر: ۴۸۴۸۵
  • ۱۱ آبان ۱۳۹۹ - ۱۱:۴۴
۷ بازیکن چپ پا در استقلال | میلاد زکی‌پور نوای جدایی سر داد
مسئولان استقلال در فصل نقل‌و‌انتقالات، ۷ بازیکن خریداری کرده‌اند که ۲ نفر از آن‌ها چپ‌پا هستند. محمد نادری و بابک مرادی نفراتی هستند که پای تخصصی‌شان چپ است.
احسان سرفرازی | شهرآرانیوز؛ روزی که استقلال محمد نادری را از قلعه سرخ‌ها بیرون کشید و به اردوگاه آبی‌ها منتقل کرد، خیلی از هواداران این تیم خوش‌حال بودند و این حرکت را ضرب‌شستی به تیم حریف می‌دانستند؛ اما همان زمان بسیاری از کارشناسان و اهالی فن، زبان به انتقاد گشودند و مدعی بودند آبی‌ها نیازی به جذب این بازیکن نداشتند، زیرا با جذب نادری تعداد چپ‌پا‌های استقلال به‌طور‌عجیبی زیاد شده است.


آبی‌ها ۷ بازیکن چپ‌پا دارند!

مسئولان استقلال در فصل نقل‌و‌انتقالات، ۷ بازیکن خریداری کرده‌اند که ۲ نفر از آن‌ها چپ‌پا هستند. محمد نادری و بابک مرادی نفراتی هستند که پای تخصصی‌شان چپ است. یکی از معضلات استقلال در فصل پیش‌رو آن است که این تیم ۴ مدافع چپ دارد. محمد نادری و متین کریم‌زاده به‌تازگی جذب شده‌اند و میلاد زکی‌پور نیز به‌همراه هروویه میلیچ از قبل در تیم حضور داشتند.
 
نادری هفتمین سهمیه لیگ‌برتری استقلال بود و حالا این تیم در پست هافبک تهاجمی نمی‌تواند مهره‌ای را به خدمت بگیرد؛ ولی در عوض ۴ مدافع چپ دارد. البته شنیده می‌شود احتمال بازی‌گرفتن از محمد نادری یا حتی هروویه میلیچ در استقلال در پستی به غیر از دفاع چپ باشد. نادری در پرسپولیس هم به‌عنوان هافبک چپ به میدان رفته و میلیچ نیز سابقه بازی در پست هافبک‌تدافعی و هافبک چپ را دارد.
 
با تغییر پست این نفرات کمی از ترافیک سمت چپ خط دفاعی کاسته خواهد شد. از طرفی شنیده می‌شود محمود فکری قرار است با ۳ مدافع در مسابقات فصل جدید تیمش را روانه میدان کند. این یعنی اینکه تیم یک وینگر بک چپ خواهد داشت. قاعدتا با این شیوه ۳ مدافع چپ دیگر باید بیرون بنشینند؛ اما این احتمال هم وجود دارد که یکی از مدافعان چپ که نادری یا میلیچ خواهند بود، یک پست عقب بروند و از آن‌ها به‌عنوان یک مدافع استفاده شود. یادمان باشد که نادری در ابتدا یک مدافع مرکزی بود و کم کم به‌سمت چپ متمایل شد.


اولین حضور محمد نادری در تمرین استقلال

محمد نادری که هفته گذشته با استقلال قرارداد امضا کرده بود، به‌دلیل مشکلاتی که بر سر صدور رضایت‌نامه‌اش وجود داشت، نتوانست در تمرینات آبی‌های تهرانی حضور پیدا کند. طی روز‌های گذشته مدیران استقلال رایزنی‌های متعددی با مسئولان باشگاه کورتریک بلژیک انجام دادند و در نهایت با آن‌ها برای جذب نادری به توافق رسیدند تا بازیکن پیشین پرسپولیس رسما به جمع آبی‌های تهرانی بپیوندد. نادری نیز بعد از انجام تست کرونا و منفی‌شدن آن دیروز به محل تمرین استقلال رفت و رسما با معرفی خودش به محمود فکری کارش را به‌عنوان ستاره جدید آبی‌ها آغاز کرد. نکته درخورتوجه، استقبال گرم استقلالی‌ها از نادری بود. بازیکنان باتجربه استقلال بعد از حضور نادری به او خوشامد گفتند تا این بازیکن جدید کارش را شروع کند.


زکی‌پور، اولین چپ‌پایی که جدا شد

بحران چپ‌پا‌ها در استقلال خیلی زودتر از شروع فصل جدید لیگ برتر خودنمایی کرد. در جریان دیدار دوستانه استقلال و چوکا تالش اتفاق‌هایی رخ داد که باعث شد تا محمود فکری، سرمربی آبی‌پوشان، دیروز با ارسال نامه‌ای به باشگاه، اعلام کند که میلاد زکی‌پور دیگر جایی در تفکرات او ندارد و این بازیکن مختار است تیم بعدی‌اش را انتخاب کند. آن‌طور که شاهدان نقل کرده‌اند، گویا وقتی ابتدا عارف غلامی در سمت چپ زمین بازی کرد و سپس با آسیب‌دیدگی داریوش شجاعیان، بازهم به‌جای او متین کریم‌زاده به میدان رفت، میلاد زکی‌پور از اینکه در تفکرات سرمربی استقلال جایی ندارد، شاکی شد و رفتاری نشان داد که مورد‌پسند کادر فنی نبود.
 
محمود فکری وقتی متوجه رفتار زکی‌پور شد، از او خواست به‌جای نشستن کنار زمین، دور زمین بدود. در‌حالی‌که پیش از اعلام رسمی باشگاه استقلال و با توجه به حضور میلیچ، نادری و کریم‌زاده و تراکم شدید در سمت چپ خط دفاعی استقلال، جدایی زکی‌پور از استقلال محتمل‌تر از قبل به نظر می‌رسید، این بازیکن در دیدار دوستانه مقابل چوکا و تمرین دیروز آبی‌پوشان حضور نداشت تا جدایی او از استقلال قطعی به نظر برسد.


پایان کار کادر پزشکی استقلال

روز گذشته، اما باشگاه استقلال غیر از خداحافظی با زکی‌پور، کادر پزشکی خودش را نیز از دست داد. کادر پزشکی تیم فوتبال استقلال به‌دلیل عذرخواهی‌نکردن بازیکنان خاطی در ماجرای فرودگاه قطر حاضر به ادامه همکاری با استقلال نیست. با وجود گذشت یک ماه از اتفاقات فرودگاه دوحه قطر در جریان بازگشت تیم از مسابقات لیگ قهرمانان آسیا، هنوز بازیکنان خاطی از کادر پزشکی عذرخواهی نکرده‌اند. در جریان بازگشت آبی‌پوشان به تهران چند بازیکن استقلال با دکتر کاوه ستوده، پزشک تیم، درگیر شدند و پس از این ماجرا کادر پزشکی استقلال شرط حضور در تمرینات را عذرخواهی این بازیکنان اعلام کرد.
 
این اتفاق، اما رخ نداد و به‌همین‌دلیل، دکتر ستوده در تمرینات اخیر استقلال حضور نداشته است. دکتر امین نوروزی، معاون پزشکی باشگاه و سایر اعضای کادر پزشکی تیم، از‌جمله ستوده، قراردادی با استقلال ندارند؛ اما در‌عین‌حال اعلام کردند در صورت عذرخواهی بازیکنان خاطی به کارشان ادامه خواهند داد. وقتی این اتفاق رخ نداد، این دو به‌همراه سایر اعضای کادر پزشکی حاضر به ادامه همکاری با تیم نشدند. در‌واقع دکتر نوروزی به حمایت از دکتر ستوده اعلام کرد که به کارش در باشگاه استقلال ادامه نمی‌دهد. همه این اتفاق‌ها در‌حالی رخ داده است که نوروزی و ستوده برای کمک به استقلال جهت دریافت مجوز حرفه‌ای، مطالبات خود را بخشیده بودند.
گزارش خطا
ارسال نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط شهرآرانیوز در سایت منتشر خواهد شد.
نظراتی که حاوی توهین و افترا باشد منتشر نخواهد شد.
پربازدید
{*Start Google Analytics Code*} <-- End Google Analytics Code -->